Welkom op mijn weblog, kuss ingrid (in Zuid-Afrika)

Mijn dagelijks leven

Reacties

Reacties

Ilse

Hoi Ingrid
Leuk film, dit geeft een 'beeld' bij je verhalen.
Die afrikaanse muziek maakt het helemaal af.
Het doet mij denken aan de Lion King ;)
Veel plezier daar
Liefs

Birgit

Lieve Ingrid,
Wauw! Leuk filmpje om te zien. Heb ik een beetje een idee waar je zit. Ik ben weer druk bezig met school en donderdag begint mijn stage weer. Ik krijg groep 8 erg leuk! We spreken elkaar snel weer!
xxx

Ellen

Haa Ing,
Wat een leuk filmpje om te zien waar je allemaal bent en hoe alles eruit ziet! Wat een luxe huisje heb je.. en wat een vet die in zown wild park! We zullen binnenkort hier ook een filmpje maken haha
Hoe ist verder op je stage.. bevalt het een beetje.. Ik ben nou bijna 2 weken bezig bij Prisma en t bevalt goed.. Nou, succes nog daar!
xx

kees en lenie

hee echt leuk dit filmpje dan zien we je tenminste, want met skype lukt het niet.
we kijken al uit naar het volgende filmpje
.groetjes en een dikke kus
papa en mama

Joop en Carola

Hoi Ingrid,
We hebben met veel plezier naar het filmpje gekeken tegelijkertijd waren sommige stukjes erg indrukwekkend maar heel goed om te zien.
De wilde beesten vooral de olifanten hebben hier veel belangstelling gehad. geniet verder van de stage en het mooie land en we blijven je op de weblog volgen.
groetje van ons allemaal.

Annemie en Jan

Ha Ingrid,
Wat een belevenissen zeg, echt geweldig. Van het filmpje hebben we ook genoten, hartstikke leuk. In één van je fotoalbums op picassa hebben we ook al de "sponsor-foto" ontdekt. Leuk om te zien!
Geniet van je stage en we kijken uit naar de volgende verhalen, foto's en filmpjes.
groetjes, Annemie en Jan

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!